Friday, December 7, 2012

7 Lilin yang ditiup.....

Assalamuailaikumm...

Sempena hari lahir saya hari ini 7 December 2012.. yang ke berapa... hehehehe setelah seabad saya hidup dan ingin saya menulis ucapan "wish" yang lahir dari hati untuk semua kesayangan saya. Walau jiwa rasa kosong tetapi saya masih punya sahabat yang sentiasa ada dengan saya di sisi dan mereka sentiasa membahagiakan saya.

Ucapan 7 Lilin ini.

Lilin 1:
Lilin ini sangat besar... Lilin ini saya berhajat mendoakan semoga seluruh ahli keluarga saya dimurahkan rezeki, dipanjangkan umur, diampunkan segala dosa dan segala impian mereka menjadi kenyataan. i love them so much! no matter always byk misscomunication.

Lilin 2:
Lilin ini pn sangat besar..... Lilin ini saya berhajat mendoakan semua rakan-rakan saya, baik yang baru kenal mahupun yang dah lama kenal... yang setakat kata "hai", yang setakat kata "bye"... yang membalas senyum... yang mengenali diri saya... semua... saya mendoakan kesemuanya dimurahkan rezeki, dipanjangkan umur, diampunkan segala dosa dan segala impian mereka jadi kenyataan...

Lilin 3, Lilin 4, Lilin 5, Lilin 6 dan Lilin 7...lilin yang kecil2 adalah antara hajat-hajat kecil yang saya menyimpannya sebagai rahsia. hehhee :)

dan moga semuanya tercapai untuk semua.

Amin yaRobbal Alamin.

Terima Kasih Semua.

No comments: