Thursday, July 17, 2008

Tuhanku....

Ya Allah.....Ya Tuhanku....
Hamba-Mu yang lemah ini memohon keampunan-Mu....
Sesungguhnya aku dah x mampu nk hadapi dugaan-Mu Ya Allah.....Aku dah x larat Ya Allah....aku sgt lemah...nape ak lemah...bgla ak kekuatan Ya Allah...
Hari ini...aku lihat dia dihadapanku...di depan mataku...
sesungguhnya memang hati aku tidak mampu....dy memperlakukan seolah2 aku tidak wujud...
hati aku sgt sakit....teramat.......Ya Allah....berikanlah aku kekuatan....
berikanlah aku kekuatan.....aku cube thn air mata...thn skjap...smpi ke rumahku...akhirnya...aku smpi...dan aku lepaskan segala2nya...sbr sazana..

1 comment:

mrsDu1(^-^) said...

ignore him~~!! jgn biarkan die menguasai idup ko..ad jodoh t ad la..juz get through ur life cm bese..bley je dlu ko idup tanpa die..bahagia je kan